اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر .

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

افزونه نویسی در وردپرس

وردپرس بدون شک کارآمدترین و مفیدترین پلت فرم برای ساخت انواع مختلف وب سایت ها است، به لطف راه های بی شماری که برای سفارشی سازی و سهولت استفاده حتی برای افراد مبتدی دارد. علاوه براین،­ این قابلیت را دارد که از طریق استفاده از افزونه های نامحدود گسترش یابد.

هر سایت وردپرسی برای نمایش محتوا در یک  طرح خاص به یک موضوع نیاز دارد. و از نظر تئوری شما می توانید یک سایت را تنها با یک موضوع و نه چیز دیگری راه اندازی کنید. اما یک سایت بدون اضافه شدن افزونه ها بسیار محدود خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۰۷ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 75 اینچ سونی X85j

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که دارای زیباترین شکل بوده و یکی از جالب ترین مراحل در طراحی این محصول می باشد. Sony X8500J تا 30٪ از مواد با دوام ساخته شده است و پلاستیک های قابل بازیافت در صنعت با 89٪ نرخ پردازش استفاده می شود. اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید. خطوط ثابت به دلیل مشکلات برق در ساعات نامشخص احتمالا عمل نکنند لطفا برای تماس از طریق شماره های همراه در ارتباط باشید.


برچسب: تلویزیون سونی 43x85j، تلویزیون سونی x85j، تلویزیون سونی سری j، تلویزیون سونی 65x85j، تلویزیون سونی x9400j، تلویزیون سونی 75x90j، خرید تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی ارزان، خرید تلویزیون سونی X85J سایز 75 اینچ، قیمت تلویزیون سونی 75X85J،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۰۶ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۴:۰۱ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۳:۰۵ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

فروش بک لینک سایت از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۰۱ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

نحوه نوشتن رمان: 7 نکته ای که همه می توانند از آن استفاده کنند

1. داستانی را که بیشتر می خواهید بخوانید بنویسید . فقط یک داستان بنویسید زیرا فکر می کنید ممکن است پرفروش باشد یا اینکه باعث خاله عمه بزرگ شود. به کتابهایی که دوست دارید فکر کنید ، کتابهایی که واقعاً خودتان را گم می کنید. اگر اسرار هستند ، پس سعی نکنید یک عاشقانه تاریخی یا یک رمان ادبی آرام بنویسید. این ممکن است چیزی خاص از ژانرهای مورد علاقه شما نباشد ، بلکه یک صدای خاص ، یا نوع داستان یا انواع شخصیت ها باشد. آنچه را دوست دارید بنویسید. به من لطف کن - همین الان ، امروز ، لیستی از همه وسواس های دیوانه وار خود را ، چیزهایی که قلب شما را پمپاژ می کند ، شروع کنید که در نیمه شب بیدار می شوند. آن را بالاتر از میز خود قرار دهید و از آن برای راهنمایی شما استفاده کنید ، تا هر روز به نوشتن مقاله خود بپردازید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۲:۴۰ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 ؛ از سرفیس پرو 7 تا گوشی تاشو Duo

رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 روز گذشته برگزار و در جریان آن این شرکت از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود از جمله دستگاه‌های سرفیس و یک گوشی تاشو رونمایی کرد.

مایکروسافت دوباره در حال ساختن یک گوشی است. این غول دنیای فناوری که چندین سال پیش خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کرد اکنون امیدوار است بتواند با گوشی سرفیس دوو (Surface Duo) سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را پس بگیرد. همانطور که از اسم دستگاه پیداست این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که با استفاده از یک لولا به هم متصل شده‌اند و از همین رو می‌توان آن را گوشی سرفیس تاشو نیز لقب داد.


برچسب: مایکروسافت سرفیس 2019، از سرفیس پرو 7، گوشی تاشو Duo،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۱:۴۲ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

مشابهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو

مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.


برچسب: آیپد پرو، اپل تبلت، تبلت هوآوی، هوآوی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۹:۳۳ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

اطلاعات مک ‌بوک پرو ۱۶ اینچی در نسخه‌ی بتا

ماه‌هاست که شایعاتی در مورد آماده‌سازی مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل در سایت‌های خبری منتشر می‌گردد. برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی از این لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمایی به عمل آید و کاربران با سبک جدید این کمپانی آشنا شوند. اکنون تصاویری مخفیانه از این دستگاه در نسخه‌ی بتا  Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration کشف شده است.

ظاهرا این تصاویر به یک مدل جدید از مک‌بوک پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودی خود نشان‌دهنده‌ی یک مدل جدید از طراحی اپل می‌باشد). ۱۶ اینچی بودن این لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ی شماره‌گذاری مدل توسط اپل مشخص شده است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم ولی در کل هنوز این موضوع توسط خود کمپانی تایید نشده است. تا به امروز بر اساس یک تصویر کوچکی که از بزرگترین نسخه‌ی مک‌بوک اپل منتشر شده است، گویا این لپ‌تاپ نهایتا از یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با حاشیه‌های کم برخوردار باشد.


برچسب: ، macos catalina، اپل، لپ تاپ اپل، مک بوک، MacBook Pro، مک بوک پرو 16،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۵:۳۰ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

نسخه 5G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی 5G این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.


برچسب: گوگل، 5g، گوگل پیکسل4، گوگل پیکسل 4ایکس ال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۲:۳۵ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)