اپل اپل

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

مشابهت زياد تبلت آتي هوآوي به آيپد پرو

مدت زيادي از معرفي پيشرفته‌ترين تبلت سامسونگ يعني گلكسي تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمي‌گذرد. ضمن اينكه اپل هم در حال گسترش تبلت‌هاي سري آيپد پرو خودش است. در اين بين، هوآوي براي اينكه از قافله عقب نماند، مي‌خواهد يك تبلت پيشرفته بسازد كه احتمالاً اوايل سال آتي ميلادي معرفي خواهد شد.

اين دستگاه كه شايد مدياپد ام ۷ (MediaPad M7) ناميده شود، داراي نمايشگري بلند خواهد بود كه گوشه‌هاي آن گرد هستند و در اطراف آن نيز حاشيه‌هاي مشكي رنگ باريكي به چشم مي‌خورد تا از اين نظر شبيه آيپد پرو اپل باشد. البته نوارهاي سياه اطراف صفحه نمايش آن‌قدري بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربين سلفي و ساير سنسورهاي لازم را قرار داد. لازم به ذكر است كه هوآوي تصميم گرفته از شيوه طراحي داراي نقطه سياه رنگ در اين محصولش استفاده كند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/10 ساعت: ۱۱ توسط:mashhad-notebook-toshiba :

اطلاعات مك ‌بوك پرو ۱۶ اينچي در نسخه‌ي بتا

ماه‌هاست كه شايعاتي در مورد آماده‌سازي مدل ۱۶ اينچي مك‌بوك پرو اپل در سايت‌هاي خبري منتشر مي‌گردد. برخي از سايت‌ها ادعا مي‌كنند كه قرار است در اواخر سال جاري ميلادي از اين لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمايي به عمل آيد و كاربران با سبك جديد اين كمپاني آشنا شوند. اكنون تصاويري مخفيانه از اين دستگاه در نسخه‌ي بتا  Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration كشف شده است.

ظاهرا اين تصاوير به يك مدل جديد از مك‌بوك پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودي خود نشان‌دهنده‌ي يك مدل جديد از طراحي اپل مي‌باشد). ۱۶ اينچي بودن اين لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ي شماره‌گذاري مدل توسط اپل مشخص شده است و مي‌توانيم در اين مورد اظهارنظر كنيم ولي در كل هنوز اين موضوع توسط خود كمپاني تاييد نشده است. تا به امروز بر اساس يك تصوير كوچكي كه از بزرگترين نسخه‌ي مك‌بوك اپل منتشر شده است، گويا اين لپ‌تاپ نهايتا از يك صفحه‌نمايش ۱۵ اينچي با حاشيه‌هاي كم برخوردار باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/10 ساعت: ۱۱ توسط:mashhad-notebook-toshiba :

بررسي سيستم عامل آيپد ipad ios نسخه جديد

شركت اپل در جريان كنفرانس WWDC از سيستم عامل آيپد نسخه جديد كه مخصوص تبلت هاي آيپد طراحي شده است؛ رونمايي كرد. از اين پس سيستم‌عامل آيپد با نام جديد iPad OS، با مجموعه‌اي از ويژگي‌هاي جديد و ظاهري متفاوت در اختيار كاربران خواهد بود. به نوعي اين كمپاني با معرفي iPad OS، سيستم عامل تبلت هاي خود را مستقل از تلفن هاي هوشمند آيفون كرده است.

برخلاف iOS 13 كه همچون سال هاي گذشته در سپتامبر منتشر مي شود، iPad OS قرار است پاييز امسال منتشر شود. به گزارش سرويس اخبار فناوري و تكنولوژي تك نيوز، از ويژگي‌هاي جديد سيستم عامل آيپد مي‌توان به اپليكيشن Files بهبود يافته، قابليت استفاده از صفحه‌كليد كوچك و شناور، امكان به‌ اشراك ‌گذاري پوشه‌ها در iCould Drive، صفحه‌ هوم مجهز به ويجت و استفاده بهينه از قلم اپل اشاره كرد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/10 ساعت: ۱۰ توسط:mashhad-notebook-toshiba :

دلايل افت اپل در سال‌هاي اخير (بخش دوم)

شكست تيم كوك

دقيقاً مانند استيو بالمر كه پس از بيل گيتس مايكروسافت را اداره كرد تيم كوك از مجموعه مهارتهايي كه جابز داشت بي‌بهره بود. وي به طور خاص توسط جابز انتخاب شده بود تا مطمئن شود كه قدرت بنيانگذار اپل را دست كم نمي‌گيرد و او را كنار نمي‌گذارد. او همانند بالمر،عملا سزاوار چنين جايگاهي بود اما نه كاريزماي جابز را داشت و نه مديري بود كه بتواند همانند او روي محصول تمركز كند.

همچنين، آنچه كه كوك در ابتدا در كامپاك آموخته بود – گرچه حتي در آنجا نيز شخصيت بزرگي نبود – او را وادار كرد تا فكر كند كه جابز علي رغم موفقيت، پول و تلاش‌ها را هدر مي‌دهد. اين درحالي بود كه كامپك شكست خورد و هيچ يك از شركت‌هاي ديگر كه از مدل‌هاي مشابه استفاده مي‌كردند از نظر سود يا ارزش در حد اپل نبودند. مدل استاندارد صنعتي بسيار متفاوت از مدل اپل بود. استراتژي صنعت هدف قرار دادن محصولات بود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/10 ساعت: ۱۰ توسط:mashhad-notebook-toshiba :

دلايل افت اپل در سال‌هاي اخير (بخش اول)

همين دو هفته پيش بود كه شركت اپل رويداد بزرگ معرفي محصولات خود را برگزار كرد و اگرچه زماني افراد از برگزاري اينگونه رويدادهاي اپل هيجان زده مي‌شدند اما اين روزها، اين رويداد به يك برنامه تقريبا تكراري با معرفي محصولاتي با ويژگي‌هاي كپي شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبديل شده است. اين اتفاق براي شركتي همچون اپل دقيقاً مثل زماني كه اپل استيو جابز را اخراج كرد خجالت آور بود. به نظر مي‌رسد كه اين شركت كارهايي كه استيو جابز براي تبديل كردن اپل به يك شركت منحصر به فرد انجام داد را فراموش كرده است. به گونه‌اي كه كم كم اپل به يك شركت فناوري معمولي بدل شده كه ديگر چندان تفاوت بارزي با بقيه ندارد. در ادامه به بررسي مختصر فراز و فرودهاي اين كمپاني مطرح مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/10 ساعت: ۱۰ توسط:mashhad-notebook-toshiba :