اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر .

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 (قسمت 2)

بهترین صفحه نمایش لمسی

از مشخصات سخت‌افزاری عضو جدید خانواده سرفیس پرو می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای Core i5-8250U با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 با فرکانس ۱،۸۶۶ مگاهرتز، گرافیک آنبورد Intel UHD 620 با ۱۲۸ مگابایت حافظه گرافیکی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد. قیمت Surface Pro 6 با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن از ۸۹۹ دلار تا ۲،۲۹۹ دلار متغیر است. حتی در جعبه گران‌ترین مدل نیز خبری از صفحه کلید یا قلم لمسی نیست. رنگ مشکی جدید تنها با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و قیمت ۱،۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۲۳ توسط:Demir موضوع: کامپیوتر و تبلت نظرات (0)

نمایندگی ایسوس در اصفهان

کمپانی ایسوس(ASUS) فعالیت رسمی اش را از سال 1990میلادی در کشور تایوان آغاز کرد و  ایسوس در ایران هم یکی از پرطرفدارترین برندهای لپ تاپ شناخته می شود. تنوع در محصولات و مدل های عرضه شده از دیگر دلایل محبوبیت این برند در سراسر کشورهایی است که این برند لپ تاپ به آنها صادر می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۴۰ توسط:Demir موضوع: کامپیوتر و تبلت نظرات (0)

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۳۷ توسط:Demir موضوع: کامپیوتر و تبلت نظرات (0)

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۳۳ توسط:Demir موضوع: کامپیوتر و تبلت نظرات (0)