اخبار و اطلاعات فناوري و كامپيوتر اخبار و اطلاعات فناوري و كامپيوتر .

اخبار و اطلاعات فناوري و كامپيوتر

نقد و بررسي تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

) Yoga Book يوگا بوك) يكي از محصولات هيجان انگيز سال  2016 است و داراي فرم فكتوري بود كه قبلا در بازار وجود نداشت، شما مي توانيد يادداشت هاي فيزيكي خود را به فرم ديجيتال در بياوريد. اين قابليت به يادماندني جزو روياهاي دانشجويان و دانش آموزان بود و هنوز هم كه هنوز است جزو قابليت هاي قابل توجهي است كه مي توان بدان دست پيدا كرد. اما با توجه به عملكرد كندي كه اين تبلت ارائه مي دهد قيمت آن كمي بالا است و شما مي توانيد به جاي آن از Yoga Book 2 يا Google Pixel C با يك صفحه كليد بلوتوثي استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۳۳ توسط:Demir موضوع: كامپيوتر و تبلت نظرات (0)

مشخصات تلويزيون 75 اينچ سوني X85j

اين محصول همچنين داراي لبه آلومينيومي است كه داراي زيباترين شكل بوده و يكي از جالب ترين مراحل در طراحي اين محصول مي باشد. Sony X8500J تا 30٪ از مواد با دوام ساخته شده است و پلاستيك هاي قابل بازيافت در صنعت با 89٪ نرخ پردازش استفاده مي شود. اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي موجود در سايت بررسي كنيد. خطوط ثابت به دليل مشكلات برق در ساعات نامشخص احتمالا عمل نكنند لطفا براي تماس از طريق شماره هاي همراه در ارتباط باشيد.


برچسب: تلويزيون سوني 43x85j، تلويزيون سوني x85j، تلويزيون سوني سري j، تلويزيون سوني 65x85j، تلويزيون سوني x9400j، تلويزيون سوني 75x90j، خريد تلويزيون سوني 2021، تلويزيون سوني ارزان، خريد تلويزيون سوني X85J سايز 75 اينچ، قيمت تلويزيون سوني 75X85J،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۰۶ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)