اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر .

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

مشخصات تلویزیون 75 اینچ سونی X85j

 

خرید تلویزیون 75 اینچ سونی 75x8500g از دوزین کالا

پشتیبانی از Apple Airplay به شما اجازه می دهد تا محصولات این شرکت را نیز به تلویزیون سونی 75X85J وصل نمایید. با مرورگر وب می توانید به راحتی مساله مورد نظر خود را سرچ کرده و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید. اکنون که قابلیت اندروید بر روی آن وجود دارد می توانید به گوگل پلی رفته و برنامه های مختلف را بر روی آن نصب نمایید. به طور مثال با نصب بعضی از برنامه ها می توانید بازی مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون سونی X85J نصب کرده و اجرا نمایید. هنگامی که با تلفن همراه خود به آن متصل می شوید به راحتی تمامی عکس های خود را می توانید با تلویزیون به نمایش بگذارید و آن ها را در سایز بزرگ تر مشاهده نمایید.

این بدان معنی است که اگر به صورت دیواری نصب شود ، به طور محسوسی کمی بیرون می زند.. مناطق تاریک در مقایسه با تلویزیون های سطح بالا نقطه ضعف تلویزیون های میان رده هستند ، اما Sony A90J به دلیل کم نور شدن محلی نور پس زمینه ، در اینجا تحت تأثیر قرار می گیرد. حتی در صحنه های پیچیده شب با حرکات و کنش های زیاد ، به خوبی از پس خود بر می آید و جزئیات و وضوح را در اولویت قرار می دهد.

بررسی و قیمت تلویزیون ال ای دی سونی 75x85j

X90J سونی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به مدل های سال گذشته ارائه می دهد که پشتیبانی از HDMI 2.1 ، پردازنده بهبود یافته و رابط تلویزیون هوشمند تازه شده را در پلتفرم Google TV ارائه می دهد. تلفن های هوشمند مجهز به سیستم عامل گوگل می توانند محتوایی را که فکر می کنید دوست دارید پس از مخلوط کردن بی وقفه در نمایش ها و فیلم ها از منابع مختلف در دسترس ، پیشنهاد دهند. و اما سیستم عامل تلویزیون گویای آن است که سونی قصد داشته است دست به کار جدیدی بزند. این تلویزیون امکانات خیلی جذابی را بر پایه‌ی سیستم عامل گوگل تی‌وی ارائه می‌دهد‌.

تلویزیون 75 اینچ اندرویدی مدل 75x90j

صداهای با کیفیتی که هنگام دیدن فیلم می شنوید می تواند حس بهتری را به شما انتقال دهد. اگر هر یک از مواردی که مربوط به فیلم دیدن می باشد با کیفیت ارائه نشود به طبع مخاطب لذتی نخواهد برد و جذب فیلم نخواهد شد. تنظیم صدا با محیط یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون سونی 75x85J می باشد که به بهترین صورت این فناوری برای آن به کار گرفته شده است.

سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در تمام زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است. اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد. توجه داشته باشید که تمامی کار های خرید تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 75X8500J توسط فروشگاه و پرسنل فروش به انجام می رسد و شما می توانید در زمانی فوق العاده کم آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. ارسال تلویزیون 75X8500J به طور مستقیم از دو شهر بانه و گناوه همراه با پیک شخصی فروشگاه صورت خواهد گرفت و هیچ واسطه ای در این میان وجود نخواهد داشت تا شما بتوانید بهای کمتری برای خرید خود پرداخت نمایید.

با استفاده از فناوری Dolby Atmos® شما می توانید خانه خود را به یک سینمای تمام عیار تبدیل کنید. بنابراین این فناوری صدایی فراگیر و همه جانبه را فراهم می کند و حس حضور در سینما را برای شما فراهم می کند. این تلویزیون همچنین دارای حالت voice search می باشد که با استفاده از ان شما می توانید از طریق صدای خود عملیات جستجو را انجام دهید و بسیار راحت با تلویزیون کار کنید. یکی از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون های سونی فناوری TRILUMINOS است که تصاویر را با کیفیت و کنتراست بالایی نان می دهد. تلویزیون 75 اینچ سونی X8500J مجهز به فناوری TRILUMINOS است که به کمک این فناوری توانایی ارائه بسیار از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است.

تلویزیون اسمارت سونی 75X8500J مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. کیفیت تصویری که از صفحه نمایش پخش می‌شود میزان شفافیت و وضوح رنگ و واقعی بودن تصاویر از مهمترین ویژگی‌های یک تلویزیون خوب و ایده‌آل می‌باشد. این مدل تلویزیون سونی جهت ارائه تصاویر با کیفیت واقعی را که از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش خود کمک می‌گیرد تا بتواند محدوده وسیعی از رنگ‌های زنده را به اجرا بگذارد. این پیکسل‌ها در واقع می‌توانند رنگ‌هایی را که حتی تصورشان نیز سخت است و رویایی به نظر می‌رسد را تولید کنند.

ظاهر یکدست و بسیار ظریف این برنامه تلویزیونی قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. سونی از فرمت کاملاً متفاوتی برای این محصول استفاده کرده است ، بنابراین ضخامت بسیار کمی دارد و در حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که کیفیت بی نظیری به تلویزیون می بخشد. 75X8500J از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار مثر است. بامیرزا یکی از فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، که در سال 1400 تاسیس شده است و با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که بامیرزا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد .

تلویزیون 25 اینچ تا 32 اینچ – مناسب اتاق خواب، دفترخانه ها، اتاق های خوابگاه یا آشپزخانه. اگر از پایه موجود می خواهید استفاده کنید؛ به ارتفاع و عمق تلویزیون با پایه متصل شده دقت کنید. به همین دلیل است که می توانید خیلی نزدیک به تلویزیون Ultra HD بنشینید و می توانید حتی خیلی نزدیک تر به تلویزیون 8K بنشینید. ما متوجه شدیم که بلندگوهای X90J نسبتاً ساکت هستند و ما را مجبور می کنند که میزان صدا را بیشتر از آنچه انتظار دارید در سطح قابل قبولی کاهش دهیم. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


برچسب: تلویزیون سونی 43x85j، تلویزیون سونی x85j، تلویزیون سونی سری j، تلویزیون سونی 65x85j، تلویزیون سونی x9400j، تلویزیون سونی 75x90j، خرید تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی ارزان، خرید تلویزیون سونی X85J سایز 75 اینچ، قیمت تلویزیون سونی 75X85J،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۰۶ توسط:Demir موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)