اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر .

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای فالوور بگیر اینستاگرام

در این بخش به سراغ پاسخ برخی از اساسیترین پرسشها در مورد افزایش فالوورهای واقعی مانند چگونه فالوورهای واقعی داشته باشیم؟ در این میان، افراد علاقمند وارد صفحه شما شده و با فالو کردن صفحه شما باعث افزایش فالوور صفحه شما می شوند. این روند را ادامه دهید تا تعداد سکه هایی که از فالو کردن دیگران کسب کرده اید بیشتر شود. سوال دیگر این است که چه تعداد پست در هفته برای جلب فالوورهای بیشتر مناسب است؟

در دنیای اینستاگرام، این را ما اینگونه معنی میکنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیلشدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بینتیجه ماندن آن است. در کنار آن با افراد تأثیرگذار برای انتشار محتوای خود همکاری کنید و محتوای تحریککنندهای که برای مخاطبان هدف شما طراحی شده است را منتشر کنید. برای شما کافی نیست، گلد فالوور راهکارهای تبلیغاتی مانند طراحی سایت و تبلیغات اینستاگرام را به شما عزیزان ارائه میدهد. برای دیده شدن بیشتر، میتوانید از تبلیغ در اینستاگرام و امکان Boost بهره بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۸:۵۹ توسط:Demir موضوع: عمومی نظرات (0)

معرفی فنی ورق شینگل لانه زنبوری ویلانما و بررسی ویژگی های آن

ورق شینگل لانه زنبوری یکی از رایج‌ترین انواع کاشی است که برای انواع آب و هوا و درجه حرارت‌های مختلفی که می‌توان در تمام نقاط جهان تنظیم کرد مناسب است. از سرمازدگی شدید روسیه تا گرمای مصر، این شینگل بسیار مناسب است.

ورق شینگل زنبوری  برای مناطق بسیار سرد و طوفانی مانند مناطق ساحلی و کوهستانی بسیار مناسب است. این شینگل نیز در برابر وزش باد شدید مقاوم است. شینگل سلولی در تونل‌های بادی مورد آزمایش قرار گرفت و در برابر بادهای قوی مقاومت بسیار بالایی نشان داد. کلیه کاشی‌ها در برابر باد مقاوم هستند اما طبق آزمایشات انجام شده با کاشی‌های لانه زنبوری، این کاشی همچنین در برابر بادهای بسیار قوی با سرعت 220 کیلومتر در ساعت نیز مقاوم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۱۶ توسط:Demir موضوع: عمومی نظرات (0)