اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر .

اخبار و اطلاعات فناوری و کامپیوتر

نمایندگی ایسوس در اصفهان

کمپانی ایسوس(ASUS) فعالیت رسمی اش را از سال 1990میلادی در کشور تایوان آغاز کرد و  ایسوس در ایران هم یکی از پرطرفدارترین برندهای لپ تاپ شناخته می شود. تنوع در محصولات و مدل های عرضه شده از دیگر دلایل محبوبیت این برند در سراسر کشورهایی است که این برند لپ تاپ به آنها صادر می شود.

حتما شما هم هنگام استفاده از لپ تاپ ایسوس دچار مشکلاتی مثل، افت سرعت سیستم، بوت نشدن، سریع خالی شدن باتری و ... شده اید. گاهی این مشکلات نرم افزاری هستند، اما بعضی از عوامل سخت افزاری هم باعث بروز این اختلالات می شوند.

لپ تاپ از قطعه های مختلف سخت افزاری دارد که خرابی در هر قطعه می تواند کار سیستم را به کلی متوقف یا مختل کند. وقتی صحبت از تعمیر قطعات سخت افزاری به میان می آید، مطمئن ترین راه مراجعه به نمایندگی ایسوس در اصفهان می باشد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

 گاهی قطعات خراب قابل تعمیر هستند و می توانند بعد از تعمیر به ادامه وظایف خود ادامه دهند. اما گاهی تعمیر امکان پذیر نیست و تعویض یک یا چند قطعه ضرورت دارد. سرویس های پشتیبانی و خدمات تعمیر آن قدر مهم هستند، که از ملاک های اصلی بسیاری از خریداران برای انتخاب لپ تاپ بشمار می روند. نمایندگی ایسوس در اصفهان به خوبی به این نیاز خریدارن پاسخ می دهد.

رایج ترین مشکلات لپ تاپ ایسوس

  • خاموش شدن خودبخود
  • عدم شناسایی هارد سیستم
  • خراب شدن آی سی شارژ
  • هنگ کردن مرتب
  • ضربه خوردن لپ تاپ
  • اشکال در شارژ شدن باطری
  • نفوذ مایعات به داخل لپ تاپ
  • ترک خوردن صفحه
  • داغ کردن لپ تاپ هنگام استفاده

نکته: اندک خطایی در عملیات باز و بسته کردن پنل ها و دستکاری اتصالات، آسیب جدی به سیستم وارد می کند. بنابراین از دستکاری‌ کردن های سر خود اکیدا خودداری کنید و کار را به نمایندگی ایسوس بسپارید.

هزینه تعمیر لپ تاپ در نمایندگی ایسوس اصفهان

هزینه تعمیرات به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر مشکل لپ تاپ، نرم افزایی باشد، هزینه تعمیر خیلی بالا نیست. ولی اگر مشکل سخت افزاری باشد، بسته به این که چند قطعه نیاز به تعمیر و تعویض دارد، هزینه ها متغیر است.

بسیاری از تعمیرکاران غیر متخصص به جای تعمیر کردن قطعه معیوب، اقدام به تعویض آن می کنند‌ که با این روش، مشتری هزینه های گزافی را متحمل می شود.

نمایندگی ایسوس در اصفهان مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شما را با دقت شناسایی کرده و به شما کمک می کند که کمترین هزینه را بپردازید و از رضایت مندانه ترین نتیجه برخوردار شوید.برای درخواست و تماس می توانید به سایت bazyaby.ir مراجعه کنید

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۴۰ توسط:Demir موضوع: کامپیوتر و تبلت نظرات (0)